Recursos de la ciutadania per a donar a conèixer una queixa o suggeriment
La bústia ciutadana és un espai de participació que l'Ajuntament d'Alcanar posa a l'abast de les persones.
Quan es vol expressar una queixa o un suggeriment sobre el municipi o la gestió d'algun tema municipal el més indicat és fer-ho a través de formularis, ja que permeten comunicar qualsevol assumpte i acotar-lo temàticament de manera que arribe directament al departament afectat perquè aquest puga donar una resposta al més aviat possible.
L'Ajuntament es compromet a trametre una primera resposta en un termini de 30 dies. No s'atendran aquells comentaris que continguen expressions ofensives, que vulneren els drets fonamentals de les persones o que atempten als principis de la convivència democràtica.
Si vols comunicar les incidències que es produeixen a via pública d'Alcanar, pots utilitzar aquest formulari de Línia Verda d'Alcanar [1].
Per a temes relacionats amb esports, medi ambient, empresa i comerç, treball, serveis agraris, cultura i biblioteques, joventut i participació ciutadana, comunicació, ensenyament i acció social, atenció ciutadana, etc. cal que omplis el següent formulari.