Alcanar.cat

Formulari de cerca

Inici Oficina atenció a la ciutadania

Oficina atenció a la ciutadania

Oficina atenció a la ciutadania

- Descripció:  Informació general dels tràmits de l’administració municipal iderivació als departaments corresponents. 
- Serveis: 
- Informació i derivació a serveis externs.
- Informació sobre la tramitació o l’estat en que es troben les seves sol·licituds a l’Administració.
- Suport per emplenar sol·licituds.
- Registre ciutadà (registre on s’hi poden inscriure totes les persones interessades en participar en la gestió del municipi).
- Facilita cites prèvies per Internet amb diverses administracions públiques (Policia Nacional, Servei d’Ocupació de Catalunya, Institut Nacional de la Seguretat Social).
- Inscripcions a cursos i activitats.
- Cobrament de diferents taxes i preus públics mitjançant tarja.
- Rebuda d’avisos, queixes, suggeriments i iniciatives de la ciutadania i transmissió als departaments municipals corresponents. 
- A qui es dirigeix: A tots els públics
- Adreça: C/ Generalitat, 10 // 977 73 20 13 // ajuntament@alcanar.cat
- Horari: Dilluns a divendres, de 9.00 a 13.00 hores i dijous, de 16:30 a 19:00 hores.