Alcanar.cat

Formulari de cerca

Inici Ajuntament Comunicació i premsa Notícies Vine al Cap de Setmana del Turisme 2018!

Vine al Cap de Setmana del Turisme 2018!

| Turisme

Si passeu per les Terres de l'Ebre el primer dissabte i diumenge d'agost no us perdeu el Cap de Setmana del Turisme que se celebra a les Cases d'Alcanar. Es duran a terme diverses activitats per a totes les edats, així que consulteu bé la programació i anoteu les activitats que us interessen.

El matí del dissabte 4 d'agost es faran sortides per tal de promoure la pràctica de l'esport nàutic i també passejos pel litoral casenc en barca-golondrina turística. El mateix dia hi haurà una recreació històrica on s'escenificarà un intercanvi comercial, aquest espectacle posarà la primera pedra de Tyrika, el Festival Iber d'Alcanarque tindrà lloc el 6 i 7 d'octubre. A la tarda l'actuació de la muixeranga de Vinaròs donarà el toc de color i emoció a una festa que tancarà el dia amb els sons caribenys de Suákata i la música de diversos DJ's.

Diumenge es continuarà apostant per l'esport amb l'activitat de caiac "les teues primeres remades" a la platja Bandera Blava Les Cases Marjal. Al mateix escenari també hi haurà diversió per als més menuts de la mà del grup Invisible Titelles. La traca final arribarà diumenge al vespre amb l'Agrupació Musical Canareva que tancaran la festa amb un gran ball a la plaça de Sant Pere.

>> Consulteu la programació.