Ja està obert el període de matriculació per al curs de monitor de lleure. Per fer tots els tràmits, els quals únicament es poden fer de forma telemàtica, t'has de dirigir a la pàgina web del Montsià Jove, fent click AQUÍ.
El curs de monitor/a et prepara per a intervenir de manera educativa en activitats de lleure infantil i juvenil, capacitant-te per organitzar, dinamitzar i avaluar les activitats en el marc de la programació general d'una organització, per mitjà de l'aplicació de les tècniques específiques d'animació grupal, amb una incidència explícita en l'educació en valors i amb atenció a les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.
El curs consta d'una etapa lectiva de 150 hores i una etapa pràctica amb 160 hores.
Per poder inscriure't has de tenir més de 18 anys. Et fem saber que a l'hora d'inscriure't has d'adjuntar la imatge amb molt baixa qualitat, a causa de la mida/capacitat del programa. Per evitar tenir problemes d'última hora podeu enviar un correu electrònic a joventut@montsia.cat o al whatsapp 662069832 amb el vostre DNI escanejat (o una fotocòpia).
S'impartiran dos cursos intensius de monitors de lleure en modalitat presencial, amb un màxim de 25 places a cada curs.
De l'1 al 15 de juliol a Santa Bàrbara
Del 15 al 30 juliol a Alcanar
L'horari del curs és de les 10 fins a les 14 h i de les 15 fins a les 19 h.
Preu del curs: 150 euros
Família monoparental o nombrosa*: 135 euros
Discapacitat igual o superior al 33%*: 135 euros
Situació d'atur de 6 mesos o més*: 127 euros (El document per acreditar-ho és treure's un certificat des de l'enllaç següent: aquí)
*S'haurà d'acreditar documentalment en cada cas.
*Les bonificacions no són acumulables.