Alcanar.cat

Formulari de cerca

Inici Ajuntament Comunicació i premsa Notícies Es reactiva el servei de registre de l’Ajuntament d'Alcanar amb cita prèvia

Es reactiva el servei de registre de l’Ajuntament d'Alcanar amb cita prèvia

| Avisos, covid-19

L’Ajuntament d'Alcanar oferirà, a partir de dilluns vinent, 18 de maig, atenció presencial a l’oficina d’assistència en matèria de registre d'entrada, però només per atendre a la ciutadania amb cita prèvia i en aquells casos que no es puga fer la gestió de forma telemàtica a través de la seu electrònica. Es tracta d’un servei de gran importància per a les persones, que cal dur a terme amb la màxima cura, però sempre tenint en consideració com a més important la salut de les persones, ja siguen treballadores de l’ajuntament o ciutadans.

L’Ajuntament d’Alcanar seguirà  tancat al públic. Només es podrà acudir a presentar documentació si es disposa de cita prèvia. Per a reservar una cita, caldrà posar-se en contacte amb l’Ajuntament a través del telèfon 977 73 20 13 i el correu electrònicajuntament@alcanar.cat. S’haurà d’indicar quin és el motiu o tràmit pel qual es demana la cita, i se li assignarà a cada persona ciutadana una hora i dia per a la seua realització.

L’accés, per tant, es farà de manera individual i mantenint les mesures de seguretat i d’higiene establertes. Es recomana als ciutadans que vinguen amb el seu propi bolígraf o utensili d’escriptura, per tal de minimitzar el risc de contagi. També es recomana la utilització de mascaretes i guants. La resta de consultes es continuen fent per telèfon i correu electrònic. No es donarà cita prèvia presencialment a l’Ajuntament  ni es pot acudir si no es disposa d’una cita concertada amb antelació.

 No es podran concertar cites prèvies per reunir-se amb el personal de les diferents àrees o serveis de la corporació; la cita s’atorgarà exclusivament per a la presentació de documents, escrits, sol·licituds i altres, la tramitació dels quals sigue urgent i no es dispose de la capacitat de tramitar a través de mitjans electrònics.  A tal efecte, a la seu electrònica de l’Ajuntament es poden realitzar telemàticament la pràctica totalitat dels tràmits. 

Les cites prèvies s’atorgaran en horari de 09 a 14 h, de dilluns a divendres. En funció de la demanda i de l’afluència d’usuaris, l’Ajuntament es reserva la facultat de modificar les condicions de la prestació del servei, per tal de garantir el millor servei possible a la ciutadania.

Així mateix, l'atenció telefònica a la ciutadania es manté a través del telèfon habitual 977732013 de 9 a 14 h, i la resta de departaments i tècnics segueixen atenent  per correu electrònic. Cal recordar que també continuen oberts els altres canals de comunicació com el web, les xarxes socials del consistori, el correu electrònic ajuntament@alcanar.cat i l’opció de fer gestions mitjançant els tràmits digitals.

>> Accés a la seu electrònica de l'Ajuntament.

 

Alcanar Ràdio

Butlletí Alcanar

Subscriu-te al butlletí digital

Enviant aquestes dades s'accepta nostra Política de privacitat