Línia Verda d'Alcanar acaba de complir tres anys de funcionament actiu. Gràcies a aquesta aplicació, els veïns tenen un canal directe de comunicació amb l’Ajuntament per a informar sobre els desperfectes localitzats al municipi. Aquest servei afavoreix les bones pràctiques mediambientals i, en conseqüència, el desenvolupament sostenible del municipi.
A Alcanar, Línia Verda es va implantar l’any 2015 i des de llavors s'han fet prop de 450 peticions. Els veïns i veïnes del municipi han donat una bona acollida al servei. Prova d'això és l'ús continu que en fan. El tipus d’incidències que més s’han comunicat és el que fa referència a la neteja, les voreres i calçades, i l’enllumenat públic.
Només aquest any 2018, fins a mitjan desembre, s’han notificat un total de 187 incidències, xifra superior a la dels anys anteriors, la qual cosa demostra que la ciutadania cada vegada confia més en aquesta eina i està més implicada en la consecució d'un municipi més sostenible.
Per a utilitzar el servei, a través de telèfon intel·ligent o tauleta, és necessari descarregar l'aplicació gratuïta Línia Verde. També podeu accedir a través de liniaverdaalcanar, on us haureu de registrar com usuari per fer les notificacions.
El servei Línia Verda compleix tres anys
| Acció Social
Subscriu-te al butlletí digital
Enviant aquestes dades s'accepta nostra Política de privacitat
Contacta
Adreça:
C/ Generalitat, 10
43530 Alcanar (Tarragona)
Telèfon:
+34 977 73 20 13
Correu electrònic:
ajuntament@alcanar.cat
Atenció al públic:
dl-dv 8 -15h i dj. 16.30-19h