Alcanar.cat

Formulari de cerca

Inici Ajuntament Comunicació i premsa Notícies Comença la preinscripció escolar del curs 2020/2021

Comença la preinscripció escolar del curs 2020/2021

| covid-19

El Departament d’Educació ha aprovat les normes de preinscripció i matrícula per al curs 2020/2021:

El període de presentació de sol·licituds serà:

del 13 al 22 de maig, període de presentació TELEMÀTICA. 

del 19 al 22 de maig, presentació al CENTRE.  Per a casos excepcionals.

Tots els tràmits es podran fer en línia, per evitar desplaçaments als centres: http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/

Sol·licituds per internet

La sol·licitud només es considera presentada quan, després d’omplir tot el formulari en línia, s’executa l’opció “enviament” des de l’última pantalla i s’obté el resguard de la sol·licitud i aquest s’envia, juntament amb la documentació acreditativa escanejada o fotografiada, per correu electrònic a l’adreça electrònica oficial del centre demanat en primera opció.

El centre respondrà al correu justificant la recepció de la sol·licitud per a què el sol·licitant en tingui constància.

Sol·licituds presencialment Per a casos excepcionals.

De 9 h a 13.30 h. Amb cita prèvia, trucant telefònicament al centre demanat en primera opció.

Sol·licitud de preinscripció: 

http://ensenyament.gencat.cat/web/shared/OVT/Departaments/ENS/TramitOVT/preinscripcio/obligatoris/A42.pdf

Instruccions:

Al centre ha de venir una sola persona a fer les gestions. No s’ha d’anar amb els infants a l’escola.

No han d’acudir al centre les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes; en aquest cas, poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

S’ha de portar la sol·licitud emplenada des de casa, en el seu defecte s’ha de portar el bolígraf.

S’ha de portar la documentació fotocopiada prèviament.

Portar mascareta i guants.

DOCUMENTACIÓ

El llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.

El DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.

El DNI de l’alumne o alumna major de 14 anys o si té DNI tot i ser menor de 14 anys.

Les persones que al·leguen el compliment d’un o més criteris de prioritat (específic, general o complementari) han d’adjuntar també la documentació escanejada o fotografiada, per les dues cares, que s’indica per a cada criteri.

Alcanar Ràdio

Butlletí Alcanar

Subscriu-te al butlletí digital

Enviant aquestes dades s'accepta nostra Política de privacitat